20101129

Ljuv

Kvällen har gått åt till att ta sig igenom matten, men nu känns det faktiskt ganska säkert och jag tror jag klarar provet som är imorgon : )

Dagens sämsta var att Karim var hemma pga VAB (vård av barn) så jag fick inte redovisa min engelska, och det var inte populärt för min del! Ville så gärna ha den gjord.
Dagens bästa var att maten i skolan var god idag : )

Imorgon sker det en hel del, inte bara matteprov utan även 4,5 h konfirmationsmöte + att jag ska hålla i andakten som jag ännu inte har planerat. Puh! Det är inte lätt att vara med överallt. Men jag siktar mot slutet av veckan då det blir julbord och en weekend i Värmland : ) Härligt!

Men nu tar jag mig mot bädden och läser två uppgifter till som godnatt-saga : )
Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar