20101213

Sunkigt

Att det ska vara så lätt att bli sjuk!
Nu sitter jag hemma igen med feber o halsont. Fruktar det verkligen!
Och om 12 minuter så kröner de Hultsfreds lucia i kyrkan och jag kan inte medverka. Skulle varit med i sjungit men det kan jag inte nu. :(

Idag är det Mattias farmors födelsedag med. Grattis till henne så mycket!
Mattias är duktig just nu för han lagar mat till mig, gott! Kykling o spagetti, kul blandning med funkar säkert jättebra ihop :)

Dessutom är jag väldigt sugen på att baka lussekatter, förra året gjorde jag det vid 1:a advent, men nu är jag väldigt seg inför julen, jag har inte ens plockat fram tomtarna, julkorten är inte skrivna, julklapparna är inte inslagna. O jag har bara tänt ett ljus i adventsljusstaken, vilket är väldigt dåligt av mig. O förra året hade mattias o jag klämt i oss en hel julskinka vid denna tidpunkt o i år har jag inte ens fått tanken att köpa en.
I läxform har jag kemiprov på fredag och ättesagan har jag satt en egen deadline på, alltså på fredag.
Hoppas jag hinner med allt!
Men nu ska jag gå o diska för min kära pojkvän är otålig och vill ha en gryta att koka spagetti i.
Ha en bra lucia dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar