20101214

Dvala

Host host, sömn zzzz.

Det är ungefär det mitt liv består av för idag. vet inte hur länge jag har sovit, men lade mig vid 21.30 igår och sen sov jag till 12.53 idag, fast då hade jag varit vaken en timma på morgonen med när mattias gick till skolan. O jag är inte piggare för att jag sovit heller.

Ha kommit en bit på ättesagan nu, är snart uppe i två sidor, fast är inte färdig än, har mer att skriva enligt mina tankar. Men hoppas bara att K blir nöjd med den!

Idag skulle jag även haft data prov, både praktiskt och teoretiskt, men det missar jag så jag får göra det efter lovet. Inte riktigt så pepp på det, har typ tre andra prov då oxå under de två första veckorna.

Nu kom mattias hem, han slutade visst tidigare idag. blev lite förvånad för jag visste inte om det. Men kul, för då slipper man vara ensam.

Nu ska jag nog ta mig ett långt bad, det har jag inte gjort på ett halvår typ. Det skulle vara himla skönt!
Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar