20110110

Broccoli

Idag var det kyrkan som gällde nästan hela dagen.
Från 08.30 till 14.30 satt jag som vid skolbänken o lyssnade på vad kära ledare Sandra Örmander hade att informera oss. Vi fick även planera egna träffar och sånt vanligt som vi typ alltid gör :)

Sen kom jag hem o då var det dags för mig o mattias uppmöta eve o emanuel vid hagadal för att ta ett rejält träningspass på gymmet.
Eve o jag tränade mycket mage och även en del rumpa oxå. Vi sprang oxå intervall löpning på crosstrainern. Härligt att känna att man lever!
Så nu är jag skitslut, det blir nog sängen tidigt ikväll för imorgon är det skolan som gäller och då måste man vara pigg och alert. Särskilt om man tror att man har ett data prov imorgon. Men det orkar jag inte lägga så mycket energi på. Ska ialla fall kolla lite i boken o se om man kan pränta in något i huvudet :)

Ha en bra kväll!
Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar