20110122

Evolution

Idag, lördag har det inte hänt så mycket i vår lilla lägenhet.
Jag gick upp vid nio o började tvätta o mattias gick upp vid ett :)Men han har varit duktig med att både laga mat och damsuga. Jag har även gjort massa läxor.
Men jag har ett stort problem. Som jag inte kan lösa. Blir tokig! Det är inom datan, och jag hoppas jag kan fixa det till måndag för det är då vi ska lämna in provet, det sista på hela kursen. O jag har kommit långt på det. det är bara att det är en grej som jag inte klurat ut än.
Idag har jag även bakat muffins och handlat på Willys. Muffinsarna blev mycket goda!

Imorgon så ska jag till kyrkan o spendera min dag där med konfirmanderna.
Sen på kvällen bär det av till Ingelstorp där mattias o jag ska ha mys med Teresia o Hans o även lille Matteus. Då ska vi äta gott och kolla på den bästa filmen som finns AVATAR! Den är så enormt bra! Om ni inte har sett den så måste den ses :)

Men nu ska jag läsa lite Slumdog Millionare
Godnatt på er!

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar