20110121

Homework

Dagen har varit....som en vanlig fredag.
FÖRUTOM att kära Becca hittade ett superkul spel på facebook som med en gång blev väldigt populärt bland oss NV09:are. Så det satt vi o lanade under eftermiddagen och lite ikväll på egen hand för min del.
Dagen gav mig även en överraskning som blev positiv emottagen av mig, det visade sig att Berthold (min fysiklärare) tänkt att ha fysikprovet som äger rum nästa vecka på torsdagen. Men nu var det ju så att Jens (min biologilärare) redan bokat in ett biologi prov med oss i förväg under det passet så hela fysikprovet blir flyttat till torsdag v.5. Så jag är delvis lättad och mindre stressad inför kommande vecka då jag "bara" har ett prov och en muntlig redovisning att sikta in mig på. Sen är det ju förstås en fin Karim (min engelska lärare) som står på min läxlista oxå och vill att vi ska läsa circus 120 sidor (i Slumdog Millionare) från denna onsdag som varit till onsdagen som kommer. Så det ska jag favorisera ikväll. En mysig fredagkväll som denna skall få innehålla lite läsning i en bok på engelska. Det låter väl mysigt?


Så det är det jag ska göra innan jag somnar. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar