20110131

Fart&Fläkt

Nu hemkommen från Eksjö där jag tillbringat eftermiddagen o kvällen med att övningsköra bil.
Det gick faktiskt ganska bra o jag körde en hel del inne i staden som jag längtat efter, äntligen är jag inte kvar på ruta 1 utan har tagit ytterligare ett steg fram och lärt mig nya saker.
Dock så var jag väldigt uppspelt så jag körde ganska fort inne i stan, vilket resulterade en sladd och lite andra riskabla moment, men vi överlevde ialla fall!
Jag hade väldigt kul i dag, dock tror jag inte min andra hälft hade lika kul, han trodde mest han skulle dö hela tiden haha. Men lärorikt var det!

Kom även på nu att jag har sovmorgon imorgon, härligt! Däremot slutar jag 16.40 som jag gör 4 av 5 dagar om veckorna nu för tiden. Men det är bara att stå ut.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, det  får bli lite tidigare ikväll. Kan vara skönt :)
Godnatt!
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar