20110130

Samhörighet

Hemma

Äntligen hemma igen. Har packat upp färdigt o ska nu sätta igång med läxarbetet.

Helgen har varit härlig och innehållit mycket lärodomar och bra kunskaper. Sen hade jag ju väldigt bra sällskap med mig till Gransnäs oxå. Inte alls fel! Igår kväll bastade jag, helt enormt skönt. Men efter ett tag blev det så trångt i bastun att jag gick o lade mig.
Har även träffat många härliga människor och en toppenbra föreläsare Mikael Hansson som jobbar inom den digitala kommunikationen uppe i Umeå, jag förstod inte exakt vad han jobbade med men bra lät det ialla fall :)

Imorgon är det skola igen och på eftermiddagen så ska jag övningsköra :) ÄNTLIGEN! Det var ett bra tag sen nu och jag behöver mer träning inför min startade studie på trafikskolan. Så det ska bli härligt!

Men nu ska jag ta tag i läxorna, innan kvällen rinner iväg.
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar