20110120

Food

Nu är jag tillbaka igen från preem och internetet funkar igen då vi hade lite problem med dess signaler i det trådlösa systemet, men nu är det frid och fröjd igen.

På spisen kokas det fullkorsspagetti och köttfärsås, ska bli gott att få lite i magen nu, det blev sen middag idag för jag kom hem lite sent. Inga läxor har jag fått gjorda heller, men ska försöka läsa lite i engelska boken.

Som sagt gick provet bra och jag hoppas på det bästa. Det var några kluriga frågor som jag hade problem med och vissa klarade jag galant med hjälp av mina tidigare inlärda erfarenheter. Men det var ett ganska kul prov må jag säga!
Så imorgon tar vi oss in på Matte D vilket blir härligt! Imorgon är det även sista rep till fysikprovet och även lite teckenspråk.
Men nu ska jag äta gott och umgås med Mattias :)

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar