20110114

Överraskning

Kvällsmys

Idag var mamma hos oss, hon lagade mat här, fisk :)
Sen bestämde vi att jag ska sova hos henne i morgon kväll (lördag kväll) o då ska vi ha mys!
Härligt, jag blev så glad när hon föreslog det. Sen på söndag är det zumba och yoga, så vi bestämde även att mamma ska följa med på zumban, hoppas hon tycker det är kul! Sen ska jag troligtvis gå på yogan som är senare på kvällen. Så jag ser fram emot min helg till 100%.
Dock kommer lite läxor att behöva göras oxå, men jag börjar redan ikväll med att läsa igenom Naturkunskapen en gång till för vi har prov på tisdag. Imorgon tar jag tag i matematiken!

Så nu återgår jag till naturkunskapsboken en stund till :)
Ha en go kväll!

J

P.S Är du oxå sugen på att svänga loss med ett zumbapass eller ta ett fysiskt yogapass? Hindra dig inte från att då följa med. Kolla då in här, här finns alla tider och info om dessa och andra pass som HGK ansvarar för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar