20110124

Relief

Sitter nu o ska ta tag i läsningen, har 50 sidor kvar i englska boken som jag ska ha läst till onsdag. På onsdag har jag ett litet glosförhör, och även svenska redovisning. På torsdag är det biologiprovet som gäller. O de har jag inte heller övat på. Men det ska det bli ändring på.

Ialla fall så ska ni få höra en god nyhet. Jag klarade datauppgiften!!!!! Jag löste det, så det blev helt rätt som det skulle bli. Men bökigt var de. Så jag vill tacka Sofia så mycket för hjälpen, för jag klarade det ju inte alls på egen hand. 

Sen fick vi reda på matte C provet. O jag var inte så nöjd med betyget, men som jag sa på lektionen är det ju viktigt att vara nöjd över sin insats, och det är jag verkligen även fast den inte nådde mot de mål jag strävade efter. Men jag är nöjd ändå!
Men nu måste jag läsa för att komma någon vart!

Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar