20110125

Tid

J

Sitter helt färdig i fåtöljen o slappar lite, det finns inte så många tillfällen för det i mitt liv just nu, men jag gjorde mig ett tillfälle :)
Kom hem från zumban precis, idag var jag trött o kunde inte riktigt koncentrera mig så det gjorde att det inte blev så kul. Fick även en liten "blackout" om man kan kalla det så. Började simma i mina egna tankar och svävade iväg som på ett moln. Helt plötsligt inser jag att vi byter danssteg och då frågar jag mig själv om jag ens har dansat det förra steget eller om jag stod helt still, lite pinsamt om det är det senare förslaget :)

Har pluggat lite biologi ikväll och läst lite i engelskan. Men har ändå 15 sidor kvar på engelskan så jag ska gosa ner mig i sängen nu o läsa dem, sen behöver jag nog sova. 
Imorgon är det biologi lektion, svenska redovisning, engelska förhör och skridskoåkning. 
På kvällen tittar mamma förbi och jag ska plugga biologi, även åka en sväng till kören. 

Ha en bra morgon dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar