20110112

Träning

Halli hallå!

Idag slutade jag relativt tidigt och gick lite ärenden innan jag knallade hem i det fina vintervädret.
Idag är det lite sång och träning som står på listan och om ca. 40 min befinner jag och mattias oss i hagadal o tränar lite styrke igen. Idag är det rygg som ska tränas för min del.

Senare körsång i församlingsgården! Härligt att det startar igen. Om du är intresserad över körsång så är du välkommen att vara med och sjunga. Det är helt gratis och vi sjunger upp ett par gånger i månaden, det är lite olika. Ungdomskören som jag är med i tränar på onsdagar kl 17.30 och sedan finns det även en kyrkokör och en gospelkör i hultsfred som även är igång. Så kom gärna och var med!

Nu ska jag packa lite kläder och sedan ber det av mot gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar