20110227

18 - årsdagen


18 år har jag ju fyllt i dagarna under lovet med.
Jag började dagen med att baka massa marängtårta, men jag misslyckades med två plåtar så jag blev tvungen att baka sex plåtar när jag egentligen bara skulle ha fyra. Men men, så blir det när jag ska baka ibland :)

Sedan så kom mamma till mig och vi for vidare till församlings hemmet i Hultsfred som jag hade hyrt. Där hade vi ett kalas sedan och nästan alla kom som jag hade bjudit. Det var jättetrevligt!

Mamma hade lagat älgkött och potatisgratäng. O jag fixade tårtan. Det blev en riktig "Gallö middag", bara att vi åt den i Hultsfred :)

Farmor Anne-Marie till vänster och hennes syster Maj-Britt, mer kallad Majsan :)

Ingrid och Arne, Arne är bror till farfar Ingemar som sitter Höger

Busiga familjen Edvinsson var även på plats. Teresia, Matteus och Hans

Och här har vi kompis bordet. Evelinas hand syns till vänster, sen är det Vickan  och Max, Lisa skulle suttit på den tomma stolen och sen Mikael och Mattias :)

Här har vi Mattias farfar Tage och en lagom trött Jenny :)

Mamma och Jag ordnar i köket

Jag och alla blommor och presenter
Tack för att alla som kunde komma kom och Tack för alla presenter, blommor och pengar som jag fick i samband med min 18 årsdag!

Vill även tillägga att Mattias farfar Tage fyller 75 år idag, stort Grattis till honom och mängder med kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar