20110209

Aerobic

Hemma och har duschat efter mitt första aerobicpass!

Grymt härligt var det att dansa loss med ett antal andra tjejor i bodtennishallen i hagadal för en stund sen. Har aldrig testat aerobic förut, men det var en härlig upplevelse! Så det besöker jag nog fler gånger :)




Förut i dag var jag i vimmerby hos audionomen och kollade hörseln igen. Det var stabilt och det var härligt att höra. Vill inte att det ska sjunka mer nu! Fick även ett nytt program till hörapparaten som jag har nytta av på raster och eventuellt i matsalen då många pratar i mun på varandra och det är mycket buller. I dessa fall brukar jag ta av mig hörapparaten men istället så fick jag ett program som jag kan trycka på så sänkt volymen och det blir behagligare för öronen. Så tummen upp för det!

Sen var jag och sjöng med kören oxå, och på måndag, alla hjärtans dag så är det kärlekskonster i Hultsfred kyrka och då är man välkommen att titta! Det kommer bli mycket sång och musik och jag ska till och med läsa en dikt :) Så välkommna! Kl 19 är det förresten ;)

Nu ska jag snart ta mig till sängen för imorgon väntar en lååång dag med matematik och fysik, men på fredag är det en kortare dag så det ska bli skönt!
Ha en bra morgondag kramar J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar