20110208

Körlektion

Hemma och spelar dator : )

Dagen blev lång, och känner att jag gjort något nyttigt idag!
Körlektionen gick jättebra! Det jag klagat på tidigare om att jag varit spänd i armar och axlar hade jag inga problem med idag alls! För det var så mycket annat nytt so  jag skulle prova på med bilen så att jag glömde bort armarna. Jag krypkörde lite, lärde mig att hantera mina handlingar vi korsningar bättre och hann även med lite körning inom bostadsområde. Så det var helt och hållet en bra och lärorik lektion. Nästa gång jag ska in är på tisdag morgon kl 8. Så då får vi se hur det går då : )

När jag kom hem åt vi mat och Eve var här en stund. Sen drog jag iväg till kyrkan och tiden drog över lite där så jag brydde mig inte om att åka på zumban utan åkte istället hem och utnyttjade vårt egna pass!
Sen har jag läst engelskan klart för imorgon och nu hade jag tänkt spela lite tetris på facebook men det vill inte fungera : ( så jag ska vänta lite till annars går jag o lägger mig. För trött är jag nu med.

Ha en bra morgondag!
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar