20110215

Full rulle

Kvällen igår blev riktigt lyckad :)
Jag var väldigt nervös när jag skulle läsa min dikt, men det gick hur bra som helst! O vilka applåder jag fick dessutom! Det gick bra att sjunga med, alla var jätteduktiga och det blev hur fint som helst! Så synd för er som inte kom, ni missade verkligen något storslaget.

En snabb sammanfattning av dagen är att jag gick upp 06.00 för att åka till Vimmerby för körlektion. Det gick bra denna gången oxå och idag övade vi på att starta i en uppförsbacke och även krypköra i en uppförsbacke i intervaller. O detta känner jag att jag måste öva mer på. Så jag hoppas jag kan övningsköra med Gösta på tors kväll så jag får in detta. Sen började skolan 10.20 så jag åkte tillbaka till Hultsfred o tillbringade dagen med matte och miljökunskap. Så nu är jag hemma o mattias har damsugat. Till middag blir det korv med bröd. Enkelt och lätt att laga! Ikväll blir det lite läxor och sen TETRIS : )

Nu längtar jag till Stockholm, vi far på lördag morgon! Härligt :)
Kanske borde börja packa snart ? Måste bara hämta väskorna i förrådet med...det tar jag sen : )

Kram J



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar