20110217

Feature

Ligger nu i sängen o ska försöka sova. Klockan är 00.44.

Dagen började med en sovmorgon, riktigt härligt. Jag säger bara att det är en himla skillnad att gå upp kl 06.00 än att gå upp 09.00 vilket jag kunde göra idag :)
Så dagen bjöd på lite svenska då vi pratade om Shakespeare och engelska. Sen var det gymmet som gällde i en timme. Tränade lite allt möjligt. Idag var jag även på kören, där fick vi härlig respons av Ann-Marie om hur bra vi gjorde oss på kärlekskonserten. Jag älskar den responsen som vi får varje gång av henne, det liksom förgyller dagen. Sen gick jag hem och insåg att mamma var hos mormor så jag gick till mormor jag med. Men mormor mådde inte så bra. Hon känner att hon börjar bli riktigt gammal nu och att slutet närmar sig. Så jag ska försöka gå lite oftare till henne nu. Efter jag kommit hem från Stockholm.

Sen nu ikväll har jag tagit mig en riktig funderare över "vad jag ska bli när jag blir stor" och jag har surfat runt lite på Linneuniversitetet för att se om det är något som lockar för mig. Jag hittade ett program som jag tyckte lät intressant, tyvärr fanns det bara i Kalmar och inte Växjö, men man kan ju läsa på distans. Men vi får se vad det blir. Jag har ett år kvar att fundera. Lite skönt ändå.

Imorgon är det kärleksdagen i skolan och det kommer väl bli "kul", vi får se vad dagen bjuder på. Ska i alla fall övningsköra med Gösta på kvällen, det ger ett plus i kanten på dagen :)

Nu ska jag försöka somna, kl är ju nästan 01 nu.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar