20110204

Städmani

Hemma och städar. Och det behövs!
När jag kom hem började jag putsa min två fönster :) o bytte gardiner.
Nu har vi burit ner lite saker till förrådet och jag ska damtorka alla ytor. Sen ska underbara mattias damsuga när jag lagar mat, idag blir det den godaste fiskgratängen i stadá! O lite potatis o grönsaker till oxå förstås!
Sen ska jag torka golvet :)

Imorgon kanske det bär av till Linköping eller Jönköping. Isf ska jag övningsköra! Om inte det blir en tripp till stan så gäller plugg hela dagen och möjligtvis lite träning. Imorgon kväll åker jag till mamma o sover där. Härligt <3

Fick reda på ett par prov i dag, biologin och fysiken. Biologin fick jag G på och fysiken ska vi inte tala om. Blev ganska besviken på mig själv men hoppas få G på kursen i alla fall : /

Men nu ska jag ta mig i kragen och damma lite : )

Trevlig helg!
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar