20110205

Gargantua

Har vaknat upp nu efter en skön sovmorgon!
Igår städades det för fulla puckar hemma hos oss o nu är allt skinande rent :)

Idag vet jag ju som sagt (i tidigare inlägg) inte vad jag ska hitta på idag. Vi får se om Gösta hör av sig för i så fall drar vi iväg mot stan. Nu ska jag hugga tag i lite svenska för att utnyttja min helg på bästa sätt!
Sen får vi se var dagen lider.

Vill även gratulera Sandra Örmander på 22 årsdagen och Ida Lång på 17 årsdagen! hoppas ni får en superbra dag :)
Och till er andra, ha en bra lördag!
J



3 kommentarer:

  1. Hoppas min kommentar vill komma fram nu!
    ihhi, taack så mycket! :D
    tycker fortfarande våra bilder flöt fint ihop! :D

    SvaraRadera
  2. Ja gillade verkligen sammanspelet mellan dem :)
    Hoppas du hittar ditt batteri förresten! Krams

    SvaraRadera