20110217

Idéer

Ibland undrar jag vad jag är en för männska'.
Just nu kl. 23.41 sitter jag i köket och har precis bakat 23 stycken piroger och 4 pizzabullar. De är i ugnen för att gräddas. Eftersom jag tog mig en fin tupplur i eftermiddag efter körningen så har jag varit ganska pigg under kvällen. Så jag behövde även laga piroger för att ha med det som lunch till lördag. Det är otroligt smidigt! Men det är kanske inte lika smidigt då man gör det mellan kl 21.00-00.00 men det är en värdslig sak.
Så som sagt undrar jag ibland varför jag får sådana här konstiga idéer. Jag tror att det är för att jag vill känna att jag lever. Det är viktigt för mig att få en pusch mitt i veckan då jag känner mig tråkig och trött för att hitta på något helt galet som till exempel, baka piroger :)
Ja ibland tycker jag att jag är en ganska spännande person, jag lär känna mig själv bättre genom att ta risker och se vad jag går för. Men vad vet jag, folk runt omkring mig kanske tycker att jag är en stolle, men det struntar jag i för jag lever bara mitt liv, för att det är värt att leva! Och jag älskar livet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar