20110212

Kärlek

Hemma från en heldag i kyrkan.

Dagen har varit härlig, men den resulterade en väldigt trött Jenny med huvudvärk : ( som tur var så var Mattias glad och pigg när jag kom hem så han uppmuntrade mig med en överraskning. Aldrig fel :)

Idag kollade vi på film med konfirmanderna "Skruva den som beckham" En film som aldrig blir för gammal för att se! De var även o träffade en man från rfsu som kom o pratade med dem om dittan och dattan inom temat sex och kärlek. Tyvärr får vi ledare inte vara med o lyssna på denna härliga man, men har iaf hört honom en gång och det får jag väl nöja mig med. Senare på kvällen hade vi en mysig kärleksmiddag och kärleksmässa. Även lite lek och stoj kom med  schemat! Kort sagt har det varit en helt perfekt lördag!
Imorgon har jag en hel dag då jag kan göra precis vad jag vill, har inget speciellt inplanerat. Kanske ska göra några fysikuppgifter och skriva klart mitt CV. Men annars kanske lite zumba och så :)

Ha en bra kväll och bra morgondag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar