20110213

Soft

Hemma och är lite allmänt rastlös.


Jag vill hitta på något tror jag. Förut i dag har jag varit på zumban tagit några minuter i bastun och kopplat av med mattias. Så det har varit en ganska soft dag. Men nu vill jag hitta på något. Jag är väldigt sugen på en mysig filmkväll med lite chips och mys i soffan. Men vi har ingen bra film, o ingen chips, men popcorn har vi. O sen finns det ju solsidan på teven, men det programmet har jag aldrig förstått mig på. Det kanske finns något bra på de andra kanalerna? Värt att kolla!

Till veckan som kommer har jag en körlektion, en svenska inlämning och ett teckenspråksförhör och sen är det inte mer, förutom att jag ska gå i skolan då förstås. Det känns riktigt skönt! En slapp vecka innan lovet som ska tillbringas i Stockholm. Finns det något bättre!? Sen fyller jag år med, det kommer bli riktigt mysigt på min födelsedag hoppas jag! Längtar riktigt mycket nu. Det är farligt, för tiden går så fort då : /

Men nu ska jag poppa lite popcorn och söka intensivt efter en bra film :)
Ha en bra avslutning på veckan ni med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar