20110228

Sömn

Ligger nu i sängen och väntar på att jag ska bli trött. Jag brukar inte lägga mig så tidigt som kl 22 det är därför jag fortfarande är lite pigg. Nackdelen med att jag måste lägga mig tidigare ikväll är för att jag har en körlektion kl 8.00 imorgon och då måste jag gå upp kl 6.00 för att hinna med tåget in till Vimmerby. 

Senare under dagen har jag även mitt Matte Diskret prov som jag övat lite på ikväll, har även varit på kören ikväll och hunnit med att skriva två tester i Fas A och Fas B på datan. : ) Det kallar jag duktigt! 
Fick reda på en mycket trevlig sak nyligen via mail oxå, och det är att jag imorgon slutar 13.50 istället för 16.20 och det sätter verkligen guldkant på min dag! Jag slutar tidigare för att Br är sjuk. 

Men nu ska jag försöka somna snart : ) Bjuder även på lite bilder som jag hittade : )
Kram och Godnatt!


En bild på oss tagen i en lekpark i Västervik höst-10

Midsommar lekar i Kvarnö sommar-10

Saknar sommaren, underbart härligt! Sommar-10 sjön linden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar