20110301

Teori

Slutade dagen i skolan ca kl 14 idag, då hade jag det omtalade provet och det gick faktiskt ganska bra! : )
Något annat som gick bra idag var körlektionen, då jag övade lite till på backning, parkering och gick även igenom säkerhetskontrollen. O det gick galant. Sen satte jag mig med teorin och gick igenom Fas A en gång för alla och denna gången klarade jag den! Härligt, nu har jag bara fas B, C och fordon kvar : ) O snart ska jag ringa in och boka mitt uppkörningsprov och teoriprov, hu vad tiden går fort!


Haha!

Bönsyrsa
Nu ska jag sätta mig o ta tag i fas B, sen blir det lite mossaka som mat idag och kanske att jag tar en tur till zumban ikväll, vi får se : )

En parentes :)
Mattias sitter och kollar lite konstiga saker på datan, o då hittade han en rolig grej.
Visste du att bönsyrsan, den manliga av dem, kan inte para sig med sitt huvud i levande form, utan den kvinnliga bönsyrsan måste bita av hans huvud innan de kan para sig med varandra. Sjukt ju!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar