20110207

Training

Hemma nu, och är varm efter ett träningspass hemma.

Dagen har varit som en vanlig måndag. Engelska, matte och Teckenspråk <3
Och allt gick galant. Men är lite nyfiken idag för det är idag alla lärare som avslutat en kurs ni till HT10 sätter betyg på de kurserna. Så jag ska få en hel del slutbetyg som rullar in ikväll. Det dåliga är att jag inte kan se det hemmifrån utan måste hålla min nyfikenhet till imorgon, då jag kan se det i skolan.

Nu ska jag berätta om ett litet träningspass som jag och mattias har konstruerat ihop, fast mest var det mattias : )
Det hela går ialla fall ut på att man ska få ett bra och balanserat träningspass som kroppen behöver och mår bra av!
Nu bjuder jag på detta härliga pass så det är bara att sätta igång! Om det är någon önskar bilder på rörelserna är det bara att kommentera!

Individuell träning på hemmaplan!


Träning av triceps mot vägg   x20
Knäböj (rak rygg)                 x20
Tåhopp                                 x40
Träning av triceps mot vägg   x10
Träning av biceps mot gavel   x15 (höger bicep)
Träning av biceps mot gavel   x15 (vänster bicep)
Tåhopp                                 x40
Träning av triceps mot vägg   x10                                                                          
Träning av triceps mot vägg   x4 (höger tricep)
Träning av triceps mot vägg   x4 (vänster tricep)
Armhävningar på knä, med
klapp                                    x15

Armhävningar på knä, med
klapp                                    x10
Situps (på pall eller vanliga)   x35
Situps (på pall eller vanliga)   x20
Situps (på pall eller vanliga)   x20
Knäböj (rak rygg)                 x15

Dessa olika reps kan variera på hur mycket man orkar, detta är hur mycket jag orkar på ett ungefär, men det kan man ändra på för hur man känner själv!
Men som sagt om ni vill ha bilder, kommentera gärna :)


Ha en bra kväll!
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar