20110206

Driving

Hemma efter en tur till Linköping.

Igår gjorde jag lite läxor sen var jag allmänt lat och tog det lugnt.
Sen körde jag bilen hem till mamma och var där hela natten. På kvällen åt vi toast och kollade film. Himla mysigt <3 vi var även på en promenad med vovven. Idag så hade vi sovmorgon och sedan planerade vi dagen över frukost.
Det slutade med att vi åkte till Linköping med Gösta o Mattias. Mattias körde dit och vi var på Biltema och McDonalds sen åkte vi hem. Eller rättare sagt så körde jag hem. Jag körde till och med i Linköpings stora rusningstrafik och det gick jättebra idag! Är otroligt stolt över mig själv och jag börjar känna mig trygg med bilen. Dock är det en sak som inte står sig rätt till. Det är att jag spänner mig för mycket i axlar och armar. Som att jag sitter och oroar mig för någonting som jag inte vet vad det är vad. Men det ska jag ta reda på på tisdag då jag har min första körlektion i Vimmerby. Är nog lite nervös, men det kommer säkert gå bra försöker jag intala mig. Och framför allt kommer det bli kul!

Är ialla fall stolt över min prestation idag ! Nu ska jag sätta mig och glo lite i körskolsboken och fatta vad det står där. Nu när jag äntligen har tid med sånt! Inga prov äger rum nästa vecka och det tycker jag är enormt skönt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar