20110308

Glatt humör

Finns det underbarare dagar än denna?
Jennys svar: NEJ!

Solen skiner ute och jag har en helt ledig dag framför mig. Mitt humör är på topp så jag skulle i princip kunna göra vad som helst. Jag skulle till och med kunna köpa tulpaner till alla jag känner och skicka hem dem med blombud, men det har jag inte riktigt råd med Hehe.

Körlektionen gick bra, vi övade på inbromsningar under hög hastighet. I början var min reaktionstid ganska långsam, men sen gick det bra : ) vi körde även omkring lite i vimmerby för att öva på reaktion och känsla i trafiken. Jag är lite dålig på att kolla döda vinkeln och ansöka övergångsställen, men det är bara att öva : )

Nu ska jag göra lite körkorts teori och sen matte diskret läxan som jag inte blev klar med igår.
Ha en underbart solig och bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar