20110309

Vår Fader

Hemma efter en lång dag.

Var i kyrkan under eftermiddagen. Där träffades konfirmanderna och pysslade lite med ett collage var som skulle handla om livet. Vi hade även en ungdomsmässa som ungdomskören var med o sjöng i. Vi sjöng "Tro", "Du som vill att jag ska finnas" och "All night, all day"
Sen nu när jag kom hem har jag städat lite, men nu har jag bara lust att dega. Måste upp tidigt imorgon, typ halv sju, men har ganska mycket håla då jag kan göra läxor. Ex Matte Diskreten som jag har svårt att förstå just nu. Mattias är iväg o plockar reklamblad för att samla in pengar till Londonresan. Han kommer hem vid tolvtiden kan jag tro.

Men nu ska jag äta lite o sen kolla lite teven innan jag går och lägger mig.
Ha en bra morgon dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar