20110305

Juliet

Nu är klockan mycket och jag ska bara uttrycka några meningar innan jag går till sängs för en hel natts sömn.

Ikväll var alltså Sofia här, Eve kom oxå förbi en stund. Vi åt hemmagjord cookie dough glass och kollade på filmen Letters To Juliet, en riktig romantisk film men inslag av mat och skrivning. Jag tycker den satt helt rätt en sån här kväll som denna! Sen åkte Eve vid tiotiden och Sofia och jag började slökolla lite på American Pie 2 som gick på teven. Sen hade vi ett samtal om vår kommande klassresa som förhoppningsvis blir av innan studenten. Vi kom på ett riktigt bra förslag som jag nog ska presentera för klassen och sedan lägga upp för rektorerna så får vi hoppas att vi får pengar. Värt att satsa på!

Mattias kom även hem halv tolv då han varit och jobbat stenhårt på ett disco där hans arbetsuppgift var att vara vakt. Och det verkar som han ledde upp till sin roll och utövade den väl. Han hade verkligen haft en helkväll verkade det som så nu ska vi ta oss till sängen för att sova.

Helgen bjuder på lite smått och gott. Men det skriver jag om senare : )
Ha en bra helg!
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar