20110303

Vuxenpoäng

Nu har jag precis varit i banken och fixat internetbank, ibland när jag gör sådana saker så känner jag mig väldigt vuxen. Men jag är ju bara 18 år. När man var 17 så blev det tydligen ett supersteg till att bli 18, många ser mig på ett annat sätt. Och jag tror inte jag gillar det, men måste känna efter lite först. Som idag till ex. när jag var i banken. Alla de som var i banken känner mig sen jag var liten. O helt plötsligt när jag sa att jag ville skaffa internetbank så frågar alla typ 5 gånger var om jag är 18. Sedan verkar det som de tycker jag är för liten för att vara 18 för de har fortfarande bilder från mig när jag var liten. Men man tycker att det är lite konstigt, när jag sa att jag var 17 för ett år sedan så var det ingen större
reaktion ifrån den här! Konstigt konstigt....

Ialla fall har jag ringt och bokat flera körlektioner, stadskörning, halkbarnan, riskettan och självaste proven! Den 4 maj har jag uppkörning och teoriprovet och jag hoppas det går väl då. Det är även fem dagar efter jag har kommit hem från Rom. Så jag hoppas mitt minne är skärpt och att jag inte är alls för nervös!

Nu ska jag ialla fall baka cookie dough och städa. För imorgon kommer självaste Sofia hit och då ska vi ha fredasmys med någon bra film!

So back to reality!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar