20110319

Happy

Min härliga helg flyter på galant och imorgon är sista dagen i vila innan man drar igång igen med läxor och prov. Idag har jag inte gjort så mycket, har pluggat en hel del matte och sen var mattias och jag på en lång promenad på 1,5h det var riktigt skönt att andas in den härliga vår luften och spatsera i lagom takt runt Hultsfred området.
Har även jobbat lite på planeringen till idrotten där jag planerat mina kommande pass i nio veckors tid. Spännande att se om det blivit några förändringar efter den tiden!

Igår skulle jag ju in till trafikskolan för ytterligare körning och även lite teoriplugg. Så jag skulle åka med tåget 07.12 men det tåget var inställt pga vårt vackra väder vi fick igår (eller inte), så jag fick ta en senare buss in kl 07.40 vilket resulterade att jag fick en 35 minuters lång lektion istället för 55 min. Det var jag inte glad över för jag fick ändå betala 640 kr för den lektionen, det var ganska piss!
Men det bra var att jag klarade Fas C igår med så nu har jag bara Fas Fordon och Repetitionen kvar : )

Men nu ska jag räkna lite matte och umgås med mattias :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar