20110326

Spring

Sitter nu och tar det lite lugnt såhär på morgontimmarna.
Mattias har gett sig iväg till sin pappa för att hjälpa till i skogen och samla in stockar. Så nu är jag ensam i lägenheten. Om jag inte hade prov på fredag + att jag ska till Linköping mån-ons så skulle jag definitivt följt med ut i skogen för det är bland det bästa jag vet, att arbeta med kroppen! Men nu behöver jag tiden till att packa och plugga, det är skönt att ha tid till sådant! Så det är nog mina dagsplaner, kanske att man tar sig en promenad ut i det fina vårvädret för att inandas frisk luft och rensa tankarna lite.



Ikväll kommer härliga mamma hit för att vi ska bort till hagadal på Extrembastu som jag hoppas kommer bli en skön avkoppling. Det handlar om att basta i 2,5 h och emellanåt ta korta duschar och smörja in sig i allt från grovsalt till honung. Det ser jag fram emot, det kommer nog kännas som man duschar av sig all vinter och kommer in i den härliga våren på ett avslappnat och positivt sätt. Hoppas det följer mina förväntningar!




Ikväll är det även Earth Hour så man får INTE glömma släcka lyset och stänga av all elektronik mellan kl 20.30-21.30!!!

Själv ska jag försöka ha hela kvällen fri från elektronik : )
Men nu ska jag äta lite frukost och sedan börja packa. Hoppas alla får en bra dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar