20110415

Fjäderkonstanten

Skulle kunna gå och lägga mig nu för att sedan sova till kl åtta imorgon!
Har inte varit så här trött på hela veckan, det inträffade nog efter fysikprovet idag då jag började slappna av inför helgen. Men det resulterade en riktigt trött Jenny!
Har tagit en liten powernap och nu ska jag och mattias åka till Willys för att handla mat. Sen ska vi nog inte göra så mycket mer ikväll. Imorgon ska vi åka hem till gårdarna. Marcus fyllde ju år igår så vi ska fira honom. Sen kanske det blir lite vedklyvning och om tiden räcker till ska jag plugga Matte Diskret också pga av att jag har prov på tisdag igen. Men efter det är det inga läxor och då ska jag bara frossa inför spänningen till Rom : )

Men nu ska vi handla mat! Kram o ha en bra fredagkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar