20110414

Amplitud

Sitter nu i soffan och planerar på att gå och borsta tänderna.

Biologiprovet gick bra, det kändes bra och jag hoppas få mer än G, men jag får inte hoppas för mycket. Men det skulle vara kul att få "lön för mödan" som man säger. Fysiklektionen som var efter var helt begriplig, det svåra är att komma ihåg allt Berthold sade till nästa torsdag.

Så ikväll har jag pluggat lite mer fysik för att få lite mer kött på benen, och jag tycker jag har lyckats med att förstå nu : ) Så provet imorgon kommer nog gå riktigt bra! Nu är jag så här tråkig och bara pratar läxor och prov igen, men det är faktiskt mitt liv just nu! Snart får ni drunkna i bilder från Rom istället och det får ni se fram emot om ni tycker jag är lite tjatig nu : )

Mattias och jag köpte glass från glassbilen idag : ) Jag köpte Smack och han köpte Favorit Hallon. Riktigt gott var det nu såhär på kvällskvisten! Så därför har jag en bra anledning till att gå o borsta tänderna nu innan läggdags : ) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar