20110420

Halka

Hemkommen från kören precis.

Det blev ett väldigt dystert inlägg igår, men nu ska jag ersätta det med ett nytt inlägg om en upplevelse jag sent kommer glömma. Idag hade jag halkbanan i schemat och det gick suveränt. Så lärorikt och så roligt på samma gång. Det var verkligen en stund då man kunde släppa loss och se vad bilden gick för. Man tror ju verkligen inte att bilen ska behöva glida ca. 70 meter på halt väglag då jag kör 50 km/h. Men bara 10 meter på torrt väglag då jag kör i 50km/h. Det var verkligen bra för en att se hur det går till och vad man skulle kunna göra för att inte det ska bli en olycka. En sjukt bra grej att göra på sin körskoleutbildning!

Dock så går det inte så bra för mig med både teori och körning utöver halkbanan. Måste bli klar med repetitionerna nu innan jag åker till Rom, och jag har alla tre kvar. Men ikväll ska jag göra lite på datorn hemma och imorgon kväll åker jag till Vimmerby igen och sitter där tills jag är färdig. Inget ska få hindra mig att bli klar! Jag vill ha och längtar verkligen tills jag får körkort!!!
Så nu ska jag göra ett test och klara det : )
Ha en bra onsdagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar