20110422

Långfredag

Hu vilken fullbokad dag jag hade igår, men det känns bra idag att jag fixat det mesta nu.

Cyklade till skolan med Mattias kl 8 och började skolan kl 9. Sen knallade dagen på, jag lämnade in min idéskiss på projektarbetet och fick reda på två prov, var precis över gränsen till G men klarade mig ändå. Sen efter skolan åkte jag in till Vimmerby, somnade på bussen men vaknade precis vid min hållplats. Så då gick jag o köpte lite mat, även nya solglasögon för det måste man ju ha till Italien och sommaren! Sen vidare till trafikskolan där jag gjorde typ 6-7 tester och klarade en, lite dystert men nu har jag bara en kvar ialla fall som jag ska klara och den ska jag fixa idag : )
Sen på kvällen hämtade Eklöv mig i Vimmerby och vi for hem till dom och hade en mysig kväll med hamburgare, grogg och "sanning och konsekvens". Men runt tolv blev vi för trötta så vi gick hem.



Så idag ska jag packa allt till Italien och sen ska jag klara den sista repetitionen. Det är mina mål. Förresten ska Mattias och jag byta påsk ägg med varandra, myyysss! Hoppas på att vi går ut i skogen och gömmer dem så man får leta lite, som när man var liten : ) Ikväll går jag nog till kyrkan på en gudtjänst, Stabat Mater kl 18 i Hultsfred kyrka, har aldrig varit på den gudtjänsten även fast den är varje år. Så nu får det bli den första!
Ha en härlig långfredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar