20110406

King Lear


Sitter i soffan och ska snart sätta på en film.

Idag har jag en nästan ledig dag, bara en lektion, idrott. Men innan dess ska jag kolla på en film som vi har som läxa i svenskan. Tvättar även idag, det behövdes! Ikväll ska jag till kören och även hälsa på mormor en stund. sen ska jag nog inte göra så mycket mer.
En tråkig nyhet är att min cykel är paj igen, kedjan hoppade av, då jag måste häkta på den igen, mattias begrundade min cykel och sade att jag gjort fel då jag bytt bakdäcket, så jag får väl ta på mig skulden. Men den är nog lagad snart igen : )
Igår var det en heldag, körlektionen gick inte alls bra, jag är väldigt dålig på placeringar. Skolan var desto bättre och kvällen blev riktigt mysig. Då jag befann mig i lönneberga kyrka för konfirmationsträff. En riktigt bra träff, alla utom en konfirmand dök upp! Det är riktigt bra : )
Men nu ska jag kolla film, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar