20110414

Stimuli

Sitter på en soffa i skolan och har håla till 12.50. Rätt skönt! Ska ta och plugga lite fysik och hinna äta lunch under tiden. Vädret är fint idag och det skulle vara skönt att ge sig ut och springa ikväll en stund, om jag får tid vill säga. Har lite disk jag ska ta hand om och sedan hade jag tänkt att påskpynta lite (om jag hittar påsksakerna, de är puts väck!)

Snart är det helg och det ska bli skönt för då har jag bara ett prov att plugga till + lite läxor. Ska även åka hem och klyva ved, hoppas vädret håller sig! Vill lägga en lite hälsning till Marcus som fyller 16 idag, grattis på dig och hoppas du får en bra dag : )
Snart är det biologiprov med alltså vid 12.50 och jag är faktiskt inte ett dugg nervös, det är bra det!
Ha en fortsatt bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar