20110519

Full Working Days

Ska sova nu men vill nämna några ord om dagen.

Skoldagen var som vanligt. Jag gjorde alla fysik uppgifter som jag behövde och lite till engelska under min långa håla jag hade. Sen var vi ute på biologi lektionen och letade insekter som vi skulle analysera. På fysiken var det som tur labb, annars hade jag somnat, hade en enorm huvudvärk då med! Ikväll bakade jag syltkakor och var på utvecklingssamtal. Det enda jag har det lite knepigt med är fysiken, men det är bara kämpa på : )

Sen var jag o handlade mat och godis till imorgon då jag o Mattias ska med Mikael och Emma till Kalmar för att kolla på Pirates of the Caribbean 4 : ) Hoppas på att den är lika bra som de andra filmerna! Vi ska dessutom se den i 3D riktigt nice!
Men nu ska jag sova, lång dag imorgon med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar