20110518

Koordination

Sitter i soffan och halvt somnar.

Har suttit här ett tag och jobbat med engelskan, skriver en novell : )
Har även gjort klart träningsprojektet och skickat in. O snabba Martin svarade en stund senare och gav mig mitt betyg som resulterade VG, undra nu vad jag får på slutbetyget ?! Det får vi se.
Snart ska jag sova. Ska bara slita mig från engelskan som faktiskt blev ganska rolig att skriva. Imorgon är en ny dag med en del lektioner som innebär integraler, kärnreaktion och i biologin får vi se vad det blir, det är alltid något nytt, förra gången studerade vi löv, och dessförinnan var det mossa på listan. Man vet aldrig vad Jens har att bjuda på. Föresten har vi kommit på en student ramsa i klassen, men den sätter jag egen patent på för att hålla den färsk till nästa år : )
Men nu är det ändå läggdags! Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar