20110506

Hemma

Vilken morgon.
Har haft en hemsk natt och morgonen blev knappast bättre. Min magsjuka är inte försvunnen än utan drabbar mig väldigt hårt. Jag taggade inför engelska nationella provet igår men i morse visste jag inte om jag kunde åka in. Men jag tog en chansning och jag genomförde provet. Åkte sedan hem igen o nu sitter jag här hemma. Mitt huvud vill verkligen till skolan och lära sig nya saker, men min kropp däremot säger helt och hållet ifrån och tvingar mig stanna hemma. Jag hoppas verkligen att detta går över snart, i alla fall efter helgen!
Så, nu ska jag göra det jag hatar göra...erkänna att jag är riktigt sjuk.

Gårdagen var däremot mycket bättre. Jag fick låna Göstas bil på kvällen för han skulle jobba hela natten. Så mattias och jag tog en tur ut till Gårdveda för att hälsa på hans farmor och farfar. Sedan for vi vidare och överraskade Mamma. Så vi kom hem ca. 21.15 och då lockade sängen. Men vad härligt det var att köra. Helt utan någon som sitter bredvid en och är spänd, kontrollerande och med i min körning. Okej, Mattias var nästan alla dessa saker, men det var ändå inte samma sak. Jag hade det superbra!

Men nu ska jag vila igen. Det behövs, för min kropp säger det.
Ha en bra fredag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar