20110508

Måla

Nu är man lagom trött.
Har mått super idag för övrigt, jag har blivit frisk igen : ) Så jag for iväg till kyrkan för att måla, så totalt målade jag 7,5 stolar, det är inte var dag man gör det! Efter det gick jag till Ida och vi gjorde lite matte, eller hon gjorde mer och jag gjorde mindre kan man ju säga, för jag fattade inte alls vad jag skulle göra, så det får jag fråga Hans imorgon.
På tal om imorgon så ska jag och mattias ta en tripp till Linköping, vilket kommer bli riktigt mysigt tror jag. Hoppas vi inte kör på något djur eller så bara!
Nu börjar klockan dra iväg sig mot läggdags så jag ska plocka in osten och kexen som jag suttit och smaskat i mig lite av ikväll, sen kryper jag ner i sängen : ) Ser fram emot en helt frisk och lärorik väcka med lite vardagslyx!
Ha en bra vecka ni med : )

Dessa två busar målade jag med idag, gillar bilden riktigt mycket,
kan bero på för att det är jag som har tagit den?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar