20110510

Chrysalidocarpus Lutescens

Som tur var blev det i alla fall en sväng till Linköping igår då jag egentligen inte trodde det på morgonen för mattias hade "kanske" magsjuka på gång. Men då jag kom hem från skolan var han frisk som en nötkärna och vi åkte iväg. Vi fick hem det nödvändigaste som vi skulle men även lite impuls köp som sved i plånboken. Till ex. en sådan här:
Chrysalidocarpus Lutescens
Den gör sig riktigt bra i vår lägenhet, men den var då inte billig. Men så kan det vara, jag tjänar väl in det beloppet under sommaren :)
Idag var det en vanlig skoldag bara att jag hade sovmorgon + att jag fick sluta en timma tidigare. Dock har jag läxor att göra så det ska jag ta itu med i eftermiddag. Men kanske att jag går och sätter mig ute då, för det är ju så fint väder nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar