20110615

Brännboll

Dagen igår var kul och inspirerade : )

Vi hade brännbollsdag med skolan och Louise hade fixat nya fina NV09 tröjor till en stor del av klassen. Riktigt fina var de! Tack Louise : D
Men segern var inte vår för att vi hade snygga tröjor, men kul hade vi. Vi vann första matchen men de resterande förlorade vi, tyvärr. Den klass som vann var Mattias klass SP09 men de var riktigt duktiga!




På kvällen for vi till Micke och Emma för att äta mat, kött med potatisgratäng och tomater satt inte fel i våra magar kan jag påpeka! Senare spelade vi kort och åt Tobleronetårta. Lite dricka fick vi även i oss så jag kunde knappt cykla hem igår kväll utan fick gå : ) Men trevligt var det, tack för sällskapet!

Idag har jag packat lite för vi ska ju åka hem till Gårdarna i sommar och bo där så då gäller det att ha kläder med sig. Sen ska mattias och jag äta lunch på Kina restaurangen idag, kommer inte sitta fel! Gott som tusan är det där nere : )
Men ha en bra dag vare sig om ni är lediga som jag eller om ni jobbar. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar