20110609

Happines

Dagen gör mig bara gladare och gladare!
Började min dag med en riktigt trött Jenny. Ville inte alls gå upp ur sängen för jag visste vad skolan lockade med, fysikprov. Men jag tog mig ialla fall till skolan och genomförde en matte lektion. Sen hade jag en lång håla och på den blev det mest chill och prata med massa goa vänner som man bara hejar på, men nu hade jag minsann tid att förväxla några rader också. Det märks att det är sommar som erbjuder sommarlov snart, till och med åskan hittade hit idag.



Sen efter den långa hålan så hade jag mitt fysikprov. Men konstigt nog var det jätte lätt. Antingen är det jag som blivit smart inom fysik eller så var provet löjligt lätt. Det var bara två uppgifter av tio jag var osäker på. Så jag är riktigt nöjd med min dag!
Men än är den inte slut utan nu ska jag diska och sen troligtvis ta en solig promenad med Ida, sitter inte alls dummt det!



Imorgon far mattias och jag upp till bror min för att fira hans student. Kommer träffa kusinerna där uppe med och det blir toppen hoppas jag. Det viktigaste är ialla fall att Patrik får en superbra dag!
Så vi hörs inte förrän till söndag då ni får höra om mina upplevelser i Örebro och om min nervositet (som jag antar jag kommer ha) inför matteprovet på måndag.
Ha en super helg och koppla av rejält för det ska jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar