20110612

Patrik

I Hultsfred nu efter en tripp till Örebro.

Hade två fantastiska dagar med släkt och vänner uppe i Örebro. Patrik sken som en sol när han kom ut springandes från skolan i sin fina kostym. Han ropade utav glädje och man kände ruset i honom spred sig. Nu var han färdig, äntligen! Fem år utav slit, tragedier, det sociala livet och studentlivet var avklarat. Vilken lycka!

Lycka!



Vi åt på en svensk/fransk restaurang. Jag åt röding med potatispure. Till det fick jag kräftstjärtar, hollandiesås och grönsaker toppat med rom. Helt suveränt gott! Till efterrätt åt jag rabarberpaj med hemmagjord vaniljsås, till denna goda mat drack  jag även ett glas vin som inte smakade fel alls, Mattias tyckte däremot vinet smakade gammal träplanka hehe.

Studenttåget, Patrik i sin fina Pontiac

Igår (lördag) så badade jag och mattias på det stora vattenpalatset, Gustavsvik. Vi har varit där flera gånger men det är alltid lika avslappnade och roligt där. I år hade vi även chansen att prova utomhus bassängerna, men det var ingen hit, det är roligare inomhus! Bubbelpool hade de också där vi tillbringade ett antal minuter.




Familjen
Jag behövde denna helg kände jag! Det satte fart i mina tankar om kommande år och jag fick även koppla av och lyssna på lugnet. Nu har jag kraft till det sista matteprovet imorgon som avgör mitt betyg i Matematik D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar