20100622

jobb, gräsklippning och tv

Har varit hemma en stund nu o diskat o duschat.
Tidigare idag har jag varit på jobbet och idag kom det 15 pers, men det var ändå segt. Jag läste i en bok. Efter jobbet så åkte vi till hultsfred bostäder och sen kollade vi på en lägenhet i hultsfred. Jag trodde den skulle vara finare men det var den inte. Den hade inte heller någon balkong. Så vi var inte så nöjda med den. Vi ska kolla på en till snart. Men den är oxå utan balkong. Annars får vi vänta till augusi för yttligare flera lgh vi kan titta på.
Efter det åkte jag till ingelstorp och klippte gräsmatta. Teresia gjorde pannkakor och sen bar jag lite ris och hjälpte Hans med traktorn som krånglade. Jag pratade lite med Matteus oxå, en liten och väldigt go och gla kille :) o fort växer han med.
Nu sitter jag här o väntar på att M med co ska komma hem från skogen. Så nu ska jag nog kolla tv, det kanske är någon bra film vid nio?!
//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar