20100926

Nu har helgen gått o en ny vecka med många nya möjligheter drar igång.
På tisdag är det språkdag och även ett valfritt matteprov, om man vill. Jag har funderat fram och tillbaka på det där provet, dels så tror jag inte att jag kommer klara någon uppgift, men varför inte försöka? Jag skulle även tycka det vore kul att prova på det. För Hans sa att om man gör det nu så har man bättre chans till hösten när vi går i trean. O det skulle verkligen vara kul att bita sig fast i en stor uppgift för att sedan kunna lösa den med lite kunskap och en nypa erfarenhet. För att inte sedan kunna glädjas av ett rätt svar i slutet. Oh så stolt man skulle va! Men nog om önsketänkande. Jag får helt enkelt se hur det blir med det där.
På onsdag är det även skoljoggen, det ser jag fram emot för jag ska springa : )

Idag har jag egentligen inte gjort ett skit, förutom zumbat och bakat kolasnittar. Men så är det när det inte finns några läxor att göra, då kopplar rastlösheten på och man blir bara sittande.

Går o lägger mig om en timme eller så, godnatt i förväg!

1 kommentar:

  1. Oftaaa ett till matteprov :/ varför måste allt vara nu när inte jag är däääär :/ *surar*

    SvaraRadera