20101120

Upplevelse

Dagen:

Vaknade halv elva då jag sedan satte igång med datan, gick inte så hyfsat så jag spelade istället :)
Sen vaknade Mattias. Vi åt lite frukost, o resten av dagen spenderades faktiskt framför datorn. Jag lagade Kykling o ris också :)
Kl 17 drog jag iväg till Josefin.
Sen har jag varit där tills nu, ca 23.20 då hennes föräldrar kom hem.
Men en sak som jag inte riktigt var med på var att jag skulle vara barnvakt åt Josefins lillasyster med, Maja, det blev lite hastigt bestämt. Men innan de åkte så lade de henne (18.00) o sen sov hon. Tills kl var 19.30 då hon vaknade igen. Så det var bara ta upp henne ur spjälsängen o hon fick klampa runt lite där nere. Men hon somnade aldrig igen, inte Josefin heller för den delen. Så de var rent ut sagt skittrötta när deras föräldrar kom hem. Men men nu hoppas jag de sover.
En upplevelserik kväll kan jag sammanfatta det hela som + att jag luktar välling hela jag. (jag Hatar välling, har gjort det ända sen jag var liten). Men nu är jag hemma o jag ska kolla färdigt på Salt som jag började kolla på igår, men somnade ifrån. Imorgon blir det övningskörning för hela slanten och besök hos mattias farmor o farfar. Myssöndag!

Kramar o ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar